Учимся играя.

     С 16  по 26  апреля в нашей школе проходил  квест по  учебным  дисциплинам . На  утренней  линейке  учащиеся  получали  маршрутные  листы  путешествия  по  учебным  предметам. Выполняя  задания , команды  каждого  класса  создавали  проекты , интеллект-карты, лингвистические   коллажи , литературные  карты , иллюстрировали  фразеологизмы , разгадывали  шарады , решали  занимательные  задачи по  математике  и  химии . Ученики  не  просто  повторяли  изученный   материал , играя  в  кладоискателей  , но  и  делали  открытия : узнали  происхождение  и  значение  новых  слов , новые  способы  решения  математических  задач , неизвестные  факты  из  жизни  писателей , доказали  необходимость  здорового  способа  жизни  и   важность  здорового   питания , утвердились  в  необходимости  знания  иностранного  языка и  компьютерных  технологий. Участники  квеста  приняли  активное  участие  в  дне  английского  языка  (инсценировки  Шекспировских  пьес , соревнования  между 3  и  4  классами  на лучшего  знатока  английского  языка) ;на  переменах  работал  психолог  школы , создавая  позитивную  атмосферу и предлагая  различные  способы психологической  разгрузки , давая  советы  для  решения  конфликтов  и со  сверстниками , и  с  родителями ; активно  работал  библиотекарь  школы (справочная  литература , блиц-турниры  по  литературе , выставки).Учителя  географии  и  физкультуры  провели  необычную  «африканскую» музыкальную   перемену и разучили комплекс оздоровительной  гимнастики ;в музыкальный  день  дети  увлеченно  «читали  нотки». Вручены  грамоты  и  благодарности , отмечены  самые  активные  и  грамотные , но  главное  ребята  поняли  важную истину : учиться  нужно  и  можно  с  интересом  и  увлечением, это  не  только  труд , но  и  радость  открытий.

 

 

      Список учителів Новогродівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 9 на 24.09.2016 року. До списку включається директор школи, заступник школи, всі вчителі( сумісники і основні працівники), штатні вихователі, організатори позакласної позашкільної роботи.

                                    Назва школи і її тип: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів, № 9

                                   Адреса: область Донецька, місто Новогродівка, вулиця Шкільна, будинок 15

                                   У школі на 05.09.2017 року класів – 9, учнів -  162


Інформація про молодих вчителів


Інформація щодо бази даних класних керівників

ПЛАН

засідання методичної ради ЗОШ № 9

на 2016 – 2017 н.р.

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

1.

Організаційне засідання № 1

1.   Ознайомлення з планом роботи на поточний рік.

2.   Мета і задачі МР на 2016 – 2017 навч.рік. Планування роботи.

Вересень

Яценко Т.Л.

2.

Засідання № 2.

1.Банк обдарованих дітей на 2016 – 2017 навч.рік. Аналіз роботи методичних об`єднань вчителів по підготовці учнів до II етапу Всеукраїнських олімпіад. Підсумок участі в міських олімпіадах.

2. Ступень навченості учнів за І

семестр.

3. Затвердження плану роботи з питання з гуманної педагогіки Амоношвілі.

4. План роботи школи на II півріччя.

Грудень

Борковець А.О.

3.

Засідання № 3.

1.   Виконання графіку взаємовідвідувань уроків учителями. Самоосвіта.

2.   Аналіз проведення ПДС, ППС.

3.   Аналіз, результати проведення адміністративних контрольних робіт.

Березень

 

4.

Засідання № 4.

1.   Підсумки МО предметних за 2016 – 2017 навч.рік. Заохочення  кращих педпрацівників.

2.   Моніторинг техніки читання, усної лічби, проведених серед 2- 4 класів.

3.   Моніторинг навченості учнів за II семестр.

 

Квітень

 

 

 


Участь учнів у олімпіадах, турнірах, конкурсахпо ЗОШ № 9

 

Предмети

Кількість місць

2011-2012

Кількість місць

2012-2013

Кількість місць

2013-2014

Кількість місць

2014-2015

Кількість місць

2015-2016

Кількість місць

2016-2017

Вчитель предметник

Українська мова

1(2)

2(3,3)

2(2,2)

2(1,2)

3 (2,2,3)

2(2,2)

Антоненко Т.М

Російська мова

1(1)

1(3)

2(1,3)

1(1)

 

 

Яценко Т.Л.

ПрисяжнаЯ.

Англійська мова

-

-

2(2,3)

2(2,2)

 

2(2,3)

Суханова Л.В.

Історія

-

-

-

-

 

 

Борковець А.О.

Право

-

-

-

-

 

 

Борковець А.О.

Математика

-

-

-

3(2,2,3)

 

1(2)

Федорова С.С.

Фізика

-

-

1(1)

1(1)

 

 

Іванова Н.Ю.

Хімія

1(3)

-

-

-

 

 

Іванова Н.Ю.

Біологія

-

-

1(3)

-

1 (2)

 

Іванова Н.Ю.

Географія

-

-

-

1(2)

 

 

Лесів І.О.

Трудове навчання

1(3)

1(1)

-

-

 

2(1,2)

Гульчевська Ю.С.

Початкові кл. Ім..П.Яцика

2(3,3)

2(3,3)

2(3,3)

2(3,3)

2 (3)

2(1,3)

Бабаєва Н. А Гебель Н.М.

РоманіхінаН.В.

Маринова В.Б.

Ім.П.Яцика

3 (2,2,3)

4 (2,2,3,3)

4 (3,3,3,3)

3 (2,2,3)

5 (3)

1(2)

Антоненко Т.М

 

Т.Г.Шевченка

3 (2,3,3)

4 (1,2,3,3)

3 (2,2,3)

2 (1,1)

5 (1,2,2,3,3)

4(1,2,3,3)

Антоненко Т.М

Всього

4+8

4+10

8+9

10+7

4+12

7+7

 

Результати І етапу VІІ міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

5 клас

І місце – Романіхіна Яна – 20 б.

ІІ місце – Іванов Артем – 18 б.

ІІІ місце – Поздняков Ілля – 13 б.

ІV місце – Шерстньова Ольга – 12 б.

V місце – Біляєва Софія – 10 б.

6 клас

І місце – Адреєва Поліна – 17б.

ІІ місце – Сідєльнік Сніжана – 16 б.

ІІІ місце – Репньов Ілля – 8 б.

7 клас

І місце – Шерстньова Софія – 20 б.

ІІ місце – Леонтьєва Анна – 19 б.

8 клас

І місце – Ямашкіна Анна – 22 б.

ІІ місце – Бабаєв Єгор – 21 б.

ІІІ місце – Михайленко Ілля – 18 б.

9клас

І місце – Мончаковська Аліна – 21 б.

 

ІІ місце – Шаповалова Дар’я – 20 б.

План засідань МО гуманітарного циклу

Засідань 1

Методична сесія (вереснь)

1.  Опрацювання офіційних документів МОН України.

2.          Вивчення пояснювальних записок до програм з укр. мови та літератури,

рос. мови та літератури, англ.. мови, історії.

3.  Опрацювання рекомендацій щодо вивчення укр. мови та літератури, рос.

мови та літератури, англ.. мови, історії.

4.  Розгляд календарне — тематичного планування уроків та факультативів

занять.

5.  Навчальний семінар. Вивчення рекомендацій методичного кабінету

управління освіти щодо ведення класного журналу, учнівських зошитів.

6.    Аналіз якості знань, учнів у минулому навчальному році.

Засідання 2.

Проблемний стіл (жовтень)

1.  «Урок - завжди пошук», обмін досвідом з питань підвищення грамотності

учнів.

2.  Форми, методи та прийоми роботи з обдарованими учнями (педагогічні

знахідки вчителів).

3.  Обговорення стану підготовки учнів до предметних олімпіад.

4.  Відкритий урок з предмету.

Засідання З

Панорама педагогічних ідей (січень)

1.  Методичні поради вчителів — методистів, вчителів вищої категорії.

2.  Диспут «Інтерактивні технології. Особливості використання інтерактивних

технологій на уроках укр. мови та літератури, рос. мови та літератури,

англ. мови, історії.

3.  Звіти викладачів про рівень навчальних досягнень учнів.

4.  Гра «Прес - діалог» - аналіз проблемних статей, надрукованих у фахових

виданнях.

Засідання 4

Творчі звіти учителів які атестуються (березень)

1.     Участь у тижні педмайстерності й творчості педагогів. Аналіз відкритих уроків вчителів, що атестуються.

Творчі звіти вчителів.

Засідання 5

Заняття в дидактичній майстерні (травень).

1.  Звіти вчителів про виготовлення різнорівневого дидактичного матеріалу,

підготовку підсумкових контрольних робіт.

2.  Звіти вчителів про рівень навчальних досягнень учнів.

3.  Звіт керівника МО про роботу, оцінка його діяльності, досягнень та

недоліків і визначення шляхів удосконалення роботи на наступний

навчальний рік.


 Тематика засідань


План роботи шкільного методичного об’єднання  класних керівників Новогродівської ЗОШ  I-II ст. №9 на 2016-2017 навчальний рік.

Постійно-діючий семіна 

25 січня 2017 р. в школі пройшов семінар на тему «Педагогічний ключ успішного навчання». Вчителі звернулись до положень методики сучасної педагогіки – «ситуація успіху та тріумф особистості». Були сформовані правила створювання ситуацій успіху на уроках: «Всі діти унікальні», «Вчимося перемагати!» «Кожна дитина добра, поганий тільки її вчинок».

Федорова С.С. та Присяжна Я.О. показали свій досвід систематично-діяльнісного підходу в навчанні, розкрили секрети «любові до предмету». Антоненко Т.М. та Іванова Н.Ю. розповіли про цей творчий прийом педагогічного впливу у виховній роботі, провели конкретні приклади та результати успіхів їх вихованців.

Різноманітні форми роботи з учнями, практичні заняття з педагогами – основа виступу Марінової В.Б.

Про перший успіх розповіла молодий вчитель Житнік Ж. А.

Керівник семінару, завуч школи Яценко Т.Л. провела тести, ситуації на обговорення, організувала групову роботу, підсумком якої стала програма  «20 варіантів сказати дитині «ти молодець», правила та умови успіху кожної дитини.

Заступник директора з НВР Яценко Т.Л. 

Апробація бакалаврської роботи  молодого вчителя Житнік Ж.Ю.

Особенности приключенческого романа

 Д. Дефо «Робинзон Крузо»

   В данной работе рассматриваются особенности эпохи Просвещения, в частности жанра приключенческой литературы, концепции романа, авантюрного романа, признаки авантюрного романа на примере романа Даниеля Дефо «Робинзон Крузо». Концепция этого произведения и авантюрного романа тесно связаны друг с другом, так как второй выплывает из первого. Соответственно, признаки схожи во многом. Но самыми главными отличительными особенностями приключенческого романа являются тайны, необычные обстоятельства, динамизм, быстрый темп развития событий. Эти особенности делают сюжет захватывающим, а произведение интересным. Что и наблюдается в произведении Дефо. Роман насыщен непредвиденными обстоятельствами, яркими впечатлениями и эмоциями, пронизан стремлением выжить несмотря ни на что.

     Когда смотришь на современную географическую карту, понимаешь, что в мире почти не осталось мест, где бы не побывал человек. Благодаря техническому прогрессу и человеческим достижением путешествия, исследования мира становятся более доступными. Но так было не всегда. Были времена, когда беззащитный человек попадал на необитаемый остров и, не имея средств к существованию, а только жажду жизни, оставался жив. Именно такая история положена в основу романа Даниэля Дефо «Робинзон Крузо». История это не лишена философского содержания. Робинзон Крузо был первым «естественным человеком» в большой европейской литературе эпохи Просвещения, то есть человеком, вырванным из привычного социального окружения и поставленным в естественные, не ограниченные действием любых социальных институтов условия.

       Робинзон воплощает просветительские представления о «природе человека» в его взаимодействиях с природой. Однако Робинзон - это не только человек «вообще», который действует соответственно через свою «природу» и ум; Робинзон - это вполне типичный представитель буржуазии, который сформировался под влиянием определенных общественных отношений. Роман побуждает восхищаться тем, что может сделать человек, имея непоколебимую волю и целеустремленность. Ни одно испытание не смогло сломать характер Робинзона. Он бросил вызов обстоятельствам и победил их.

     Анализ программы и учебников по зарубежной литературе для основной школы показал, что на роман Д. Дефо «Робинзон Крузо» выделяется недостаточно времени. Это произведение выносится на дополнительное чтение, хотя содержит очень важные и нужные для школьников понятия, простые истины, которые ученики должны стремиться осознать и применить в жизни; примеры, образцы, которым надо следовать и подражать.

 Все особенности, характеристики данного жанра литературы проанализированы и представлены в моей разработке урока.

 Ключевые слова: жанр приключенческой литературы, роман, приключенческий роман, эпоха Просвещения.